Zwrot produktów

Ważne: W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza zwrotu konieczne jest dołączenie kartki z odręcznie napisanym numerem zwrotu.


ZWROT

  • Czas na zwrot

    Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia. Prawo do zwrotu ma jedynie przedsiębiorca, który zawarł umowę nie mającą charakteru zawodowego.

  • Koszt

    Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Możesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost 24/7. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 16,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.

  • Warunki zwrotu

    Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

    Poinformowano mnie o formie zwrotu Inpost Paczkomaty Szybki zwrot, którego koszt wynosi 16,99 zł

  • Zwrotowi nie podlega

    Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Powyższa wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta. A także rozkompletowane części zestawu (kupując zestaw lub komplet produktów należy dokonać zwrotu całego kompletu) oraz bielizna (skarpetki, piżamy, body, komplety bielizny, szlafroki, koszulki nocne, kombinezony nocne).

  • Metody odesłania paczki zwrotnej:

    1. Paczkomat
    Możesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost 24/7. Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 16,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.

    2. Poczta Polska - Paczka pocztowa
    Towar należy odesłać na Poczcie Polskiej najtańszą formą wysyłki rejestrowanej: paczka pocztowa. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki.

    3. Własna dostawa kurierem
    Klient może odesłać paczkę wybranym kurierem na własny koszt. Paczki wysłane za pobraniem nie są odbierane.

  • Jak przygotować zwrot

    Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości.

    Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek.

    Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz zwrotu. W przypadku braku możliwości wydrukowania formularzu zwrotu konieczne jest dołączenie kartki z odręcznie napisanym numerem zwrotu.

    Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.

  • Zwrot pieniędzy

    Czas na zwrot należności od momentu otrzymania przez nas przesyłki to 14 dni. Przy wyborze płatności PayU zwrot pieniędzy następuje tą samą formą. W zależności od typu płatności może trwać do 4 dni, a w przypadku wyboru płatności kartą płatniczą do 30 dni. Uzależnione jest to od operatora karty płatniczej.

    W przypadku wyboru płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym należy podać w procesie zwrotu numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.

    W przypadku braku podania na formularzu numeru zwrotu, zwrot środków może ulec znacznemu wydłużeniu, ponieważ wszystkie zwroty rejestrowane są w systemie. Brak numeru utrudnia ich szybką realizację.

Produkt został dodany do listy życzeń