-
Czas na zwrot
Zgodnie z ustawą o sprzedaży internetowej osoby prywatne oraz przedsiębiorca na prawach konsumenta mają prawo zwrotu towaru w przeciągu 14 dni liczonych od daty otrzymania zamówienia. Prawo do zwrotu ma jedynie przedsiębiorca, który zawarł umowę nie mającą charakteru zawodowego.
-
Koszt
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Możesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost 24/7. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 18,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.
-
Warunki zwrotu
Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczni do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Poinformowano mnie o formie zwrotu Inpost Paczkomaty Szybki zwrot, którego koszt wynosi 18,99 zł
-
Zwrotowi nie podlega
Zwrot nie przysługuje innym podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT. Powyższa wyłączenie nie obejmuje przedsiębiorców na prawach konsumenta. A także rozkompletowane części zestawu (kupując zestaw lub komplet produktów należy dokonać zwrotu całego kompletu) oraz bielizna (skarpetki, piżamy, body, komplety bielizny, szlafroki, koszulki nocne, kombinezony nocne).
-
Metody odesłania paczki zwrotnej:
1. Paczkomat
Możesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost 24/7. Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni. Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 18,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru.
2. Poczta Polska - Paczka pocztowa
Towar należy odesłać na Poczcie Polskiej najtańszą formą wysyłki rejestrowanej: paczka pocztowa. Jest to najtańsza i ewidencjonowana forma wysyłki.
3. Własna dostawa kurierem
Klient może odesłać paczkę wybranym kurierem na własny koszt. Paczki wysłane za pobraniem nie są odbierane.
-
Jak przygotować zwrot
Zwracany towar należy wysłać w odpowiednio przygotowanym zabezpieczeniu, co uchroni przed wszelkimi uszkodzeniami, pęknięciami i stłuczeniami. Nieprawidłowo zabezpieczony towar prowadzi w konsekwencji do obniżenia jego wartości.
Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek.
Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz zwrotu. W przypadku braku możliwości wydrukowania formularzu zwrotu konieczne jest dołączenie kartki z odręcznie napisanym numerem zwrotu.
Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.
-
Zwrot pieniędzy
Czas na zwrot należności od momentu otrzymania przez nas przesyłki to 14 dni. Przy wyborze płatności PayU zwrot pieniędzy następuje tą samą formą. W zależności od typu płatności może trwać do 4 dni, a w przypadku wyboru płatności kartą płatniczą do 30 dni. Uzależnione jest to od operatora karty płatniczej.
W przypadku wyboru płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym należy podać w procesie zwrotu numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.
W przypadku braku podania na formularzu numeru zwrotu, zwrot środków może ulec znacznemu wydłużeniu, ponieważ wszystkie zwroty rejestrowane są w systemie. Brak numeru utrudnia ich szybką realizację.