REKLAMACJA/ZWROTY
PROCEDURA ZWROTU TOWARU
- Brak numeru zwrotu w przesyłce oraz niewypełnienie formularza zwrotu na stronie utrudnia ich szybką realizację. Każdy klient ma prawo do zwrotu do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
- Klient ma 14 dni na odesłanie zwrotu od momentu jego zgłoszenia.
- W celu odesłania zwrotu prosimy o wypełnienie formularza zwrotu na naszej stronie.
- Procedura zwrotu znajduje się na samym dole strony w panelu "Pożyteczne linki" → Zwroty Zwrot prosimy odesłać z wygenerowanym na stronie formularzem oraz paragonem.W przypadku braku możliwości wydrukowania formularza zwrotu prosimy o dołączenie kartki z numerem zwrotu.
- Ważne! Jeżeli towar będzie nosił ślady użytkowania czy prania zostanie zwrócony na Państwa koszt na adres, z którego przesyłka została nadana.
- Proszę mieć również na uwadze, że bielizna (biustonosze, majtki, skarpetki, podkolanówki, rajstopy, komplety bieliźniane, topy bieliźniane i bodystocking), stroje kąpielowe, body, piżamy i szlafroki nie podlegają zwrotowi ze względów higienicznych.
Adres odesłania towaru :
MAGMAC
MAGDALENA MACIEJEWSKA-PRYZWAN
ul. Główna 1
76-251 Kobylnica
- Koszt odesłania zwracanego produktu zgodnie z ustawą ponosi kupujący. Zwrot można odesłać dowolną formą. Należy jednak pamiętać, że nie odbieramy przesyłek nadanych przez Państwa za pobraniem.
- Można również skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą Paczkomatów InPost 24/7.
- Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 18,99 zł zostanie odliczona automatycznie dopiero od wartości zwracanego przez Ciebie towaru. Proces nadania zwrotu za pomocą Paczkomatów InPost 24/7 Opcja ta dostępna jest w panelu „Zwroty” Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni.
- Zwrotu środków dokonujemy w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. Przy wyborze płatności Payu zwrot pieniędzy następuje tą samą formą.
- W przypadku wyboru płatności za pobraniem lub przelewem tradycyjnym należy podać w procesie zwrotu numer konta bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze.
Koszty przesyłki zwrotnej uwzględniamy jedynie w przypadku uzasadnionej* reklamacji.
W przypadku odesłania reklamacji inną formą zwracamy jedynie koszt w wysokości 18,99 zł.
Nie wykonujemy przekazów pocztowych.
* prosimy o uzasadnienie co jest powodem reklamacji - mailowo, bądź na formularzu zwrotu
W przypadku odrzucenia reklamacji koszt odesłania rzeczy do Kupującego ponosi Kupujący.
ZWROTOWI NIE PODLEGA:
- Bielizna (biustonosze, majtki, skarpetki, podkolanówki, rajstopy, komplety bieliźniane i bodystocking), jak również skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe, piżamy, koszule nocne, topy bieliźniane, body i szlafroki nie podlegają zwrotowi ze względu na bezpośredni kontakt z ciałem i florą bakteryjną.
- Zwrotowi nie podlegają również rzeczy ubrudzone, bądź uszkodzone przez Klienta.
- W przypadku odesłania przez Klienta tego typu zwrotu nastąpi jego odesłanie na koszt Kupującego lub utylizacja odesłanego produktu zgodnie z decyzją Kupującego.
WARUNKI ZWROTU:
- Zgodnie z art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć dokument potwierdzający fakt zawarcia umowy (np. paragon) oraz formularz odstąpienia od umowy.
Zwracamy się z prośbą o zapakowanie produktów w oryginalne opakowania w jakich je Państwo otrzymali, jeśli to możliwe wraz z całym kompletem metek. Zwracamy się z prośbą o dołączenie paragonu oraz formularza odstąpienia od umowy. Zawarty w przesyłce formularz oraz paragon usprawni nam procedurę zwrotu, dzięki czemu prędzej otrzymają Państwo zwrot za odstąpienie od umowy.
REKLAMACJA
- Koszty przesyłki zwrotnej uwzględniamy jedynie w przypadku uzasadnionej* reklamacji.
- W przypadku odesłania reklamacji inną formą zwracamy jedynie koszt w wysokości 18,99 zł.
- Prawo odstąpienia od umowy dla umów zawartych na odległość oraz poza lokalem przedsiębiorstwa zawierane są na podstawie Ustawy o prawach konsumenta.
*W przypadku otrzymania towaru uszkodzonego, czy też niezgodnego z zamówieniem prosimy o niezwłoczny kontakt mailowy. W przesłanej wiadomości prosimy sprecyzować niezgodność, bądź określić rodzaj wady. Proszę, także załączyć kilka zdjęć rzeczy na podstawie których będziemy mogli Państwu zaproponować korzystne rozwiązanie sytuacji. Na powyższego maila otrzymają Państwo odpowiedź w przeciągu 24h od momentu jego otrzymania.