WARTOŚĆ PROJEKTU: 76200zł
DOFINANSOWANIE: 29337zł
Firma to „nowoczesny sklep internetowy oferujący odzież damską” , zajmuje się sprzedażą ubrań ( importowanych i produkowanych w Polsce), które są w bardzo szerokiej ofercie i są przystępne cenowo.
Adres strony : www.magmac.pl
Przedsiębiorstwo, jako problem najbardziej pilny do rozwiązania podaje opracowanie polityki prywatności RODO, gdyż operuje bardzo dużą ilość danych. Firma z racji na niskie ceny produktów jest nastawiona na dużą rotacje klientów.
Podmiot potrzebuje aktualizacji strategii internetowej – zakres powinien zostać ściśle określony, gdyż firma zajmuje się sprzedażą internetową, dlatego we wniosku należy określić, jaki dokładnie problem wymaga wsparcia. Podobnie również jest w zakresie doboru rozwiązań technologicznych, gdyż firma zgłasza potrzebę doradztwa w procesie analiz potrzeb i doboru rozwiązań teleinformatycznych oraz doradztwa w zakresie inteligentnego magazynowania.
Podane przez firmę zakresy przedstawiają się następująco :
Marketing:
• Doradztwo w zakresie rozwoju sprzedaży internetowej
Prawny:
• Stworzenie polityki prywatności sklepu internetowego, stworzenie regulaminu RODO
ICT/TECHNICZNE:
• dobór rozwiązań technologicznych ( inteligentne magazynowanie )
• doradztwo w procesie analiz potrzeb i doboru rozwiązań teleinformatycznych
Firma bazuje na sprzedaży internetowej, która bardzo dynamicznie się zmienia. Sytuacja epidemiologiczna wpłynęła na znaczne przyspieszenie cyfryzacji, dlatego w rok istotnie zmieniły się przyzwyczajenia klientów. Konieczne jest przeniesienie większości procesów do Internetu, bazując na personalizowanych formach promocji. Ponadto znaczny przypływ nowych klientów, powoduje konieczność wdrożenia zasadniczych zmian w polityce prywatności / RODO/.
Zakres doradztwa wynika z chęci rozwoju Przedsiębiorstwa i dostosowanie go do aktualnej sytuacji.
Firma potrzebuje analizy rozwiązań technologicznych i strategii sprzedaży, które wskażą odpowiednie kierunki rozwoju i potwierdzą , czy obrane przez przedsiębiorstwo działania znajdą zastosowanie w długoterminowej polityce sprzedażowej. Znalezienie potencjalnych obszarów rozwoju w tym zakresie pozwoli na podniesienie efektywności oraz konkurencyjność firmy i przełoży się bezpośrednio na wzrost sprzedaży.